.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجراي طرح دريا در سواحل گيلان ‌

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان گفت: طرح دريا با همكاري استانداري، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي و ديگر نهادها در طرح‌هاي سالم‌سازي درياي استان به اجرا در آمده است.

حجت‌الاسلام والمسلمين حميد پورعيسي اظهار داشت: برنامه‌هاي متنوعي در ارتباط با طرح دريا تدارك ديده شده كه آميخته‌اي از مسائل آموزشي، كنترلي، فرهنگي و هنري است.
وي ادامه داد: هلال‌احمر، استانداري، آموزش و پرورش، ميراث فرهنگي و تبليغات اسلامي نيز در اين طرح همكاري دارند و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان در اجراي برنامه‌هاي فرهنگي و هنري در موضوعي كه مربوط به طرح درياست، فعاليت مي‌كند.
پورعيسي با بيان اينكه طرح دريا از ابتداي تابستان آغاز شده است، تصريح كرد: در روزهاي پنجشنبه و جمعه كه ترافيك هجوم به دريا را داريم، اين برنامه‌ها به صورت ويژه اجرا مي‌شود.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان به برنامه‌هاي ماه مبارك رمضان اشاره كرد و گفت: برنامه‌هاي 30 روز با قرآن، نمايشگاه بزرگ قرآني در سطح استان و همچنين برنامه‌هاي تفسيري از جمله برنامه‌هايي است كه براي ماه مبارك رمضان از طرف اين اداره به اجرا در مي‌آيد.
وي برگزاري نمايشگاه بزرگ كتاب به صورت ملي در گيلان را از ديگر برنامه‌هاي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي نام برد و اظهار داشت: اين نمايشگاه ماه آينده با همكاري استانداري داير مي‌شود و از همه سازمان‌ها و نهادهاي استان دعوت مي‌كنيم در برپايي نمايشگاه بزرگ كتاب با اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان همكاري داشته باشند.
پورعيسي درباره غني‌سازي اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجويان نيز خاطرنشان كرد: تابستان ايام بسيار خوبي براي ترميم آموخته‌هاي 9 ماهه دانش‌آموزان و دانشجويان است.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان با بيان اينكه در راستاي غني‌سازي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان از طرف اين اداره برنامه‌هاي متعددي در سطح استان تدارك ديده شده است، افزود: تاكنون بيش از 10 جلسه با روساي اداره‌ها، مسئولان ستادها، هنرمندان و اساتيد برگزار شده و هماهنگي‌هاي لازم درباره اين موضوع صورت گرفته است.
وي ادامه داد: اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان در راستاي ماموريت ذاتي خود در بحث ترويج و تشويق جوانان به عرصه هنر و فرهنگ، كلاس‌ها و برنامه‌هاي متعدد آموزشي، اجرايي، ستادي و اردويي را براي جوانان و دانش‌آموزان تدارك ديده كه با عنوان «فصل طلايي» اجرا مي‌شود.
پورعيسي تابستان را فصل مناسبي براي غني‌سازي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان دانست و تصريح كرد: جوانان از اين فصل به صورت طلايي مي‌توانند استفاده كنند به‌ويژه اينكه بر برنامه‌هاي مهارتي تاكيد شده كه كمتر جنبه آموختني و دانشي براي دانش‌آموزان دارد.
وي خاطرنشان كرد: دانش‌آموزان و دانشجويان پس از 9 ماه برنامه‌هاي آموزشي و ذهني مي‌توانند از برنامه‌هاي فراغتي فرهنگ و ارشاد اسلامي استفاده كنند و برنامه‌هاي جديد به آنها ارائه مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.311 seconds.